שרון שאתי מספר כיצד בוחרים חברה להשקעות בארה"ב

דצמבר 15, 2015

כאשר מעוניינים לאתר בתים בארה"ב למכירה, היזם שרון שאתי (sharonshati.co.il) טוען כי אחת הדרכים הטובות ביותר הינה לשכור שירותי חברת השקעות נדל"ן בארה"ב. קיימות חברות רבות המתמחות בהשקעות בנדל"ן בארה"ב ולא תמיד קל להבין ולהחליט מי היא החברה המתאימה ביותר עבורכם. נשאלת השאלה: מהי הדרך הנכונה ביותר לאיתור חברה להשקעות נדל"ן בחו"ל?

חיפוש באינטרנט

בשלב הראשון ממליץ שרון שאתי לגלוש ברשת ולחפש חברות להשקעות בנדל"ן בארה"ב. קראו היטב מה מציעה לכם כל חברה וחברה ובחרו כשלוש עד ארבע חברות אשר אתם מעוניינים ליצור איתן קשר. רשמו בפניכם את פרטי יצירת הקשר כאשר מומלץ ליצור קשר גם במייל וגם טלפונית.

המלצות

דרך נוספת המומלצת באיתור חברה להשקעות בנדל"ן בארה"ב על פי שאתי הינה באמצעות המלצות של חברים, מכרים או אנשים אשר פרסמו תגובות באינטרנט לגבי חברה זו או אחרת. יש לשים לב לכך כי ייתכן ותפורסמנה גם תגובות שליליות ויש להתייחס גם אליהן. כמו כן, חשוב לשים לב לא להתייחס רק לתגובות באתר החברה עצמו אלא לחפש המלצות ותגובות באתרים בשאר הרשת.

היצע

לאחר שיצאתם קשר עם החברות להשקעות בנדל"ן בארה"ב יש לבדוק מהו היצע הדירות והבתים שלהן. האם יש להן דירות למכירה באזורים טובים בארה"ב? בקשו מהן להציג בפניכם חלק מהדירות והבתים אשר הם מציעים. ברוב המקרים ניתן לראות היצע זה גם באתר האינטרנט של החברה.

עלות דמי ניהול

שרון שאתי מבהיר אחד הדברים החשובים לבדיקה לפני שאתם מקבלים החלטה מול איזו חברת השקעות בנדל"ן בארה"ב הינו בחינת עלות דמי הניהול. כל חברה גובה דמי ניהול בגובה שונה וחשוב לבצע השוואה לפני שמחליטים.

שירותים נלווים 

שרון שאתי

היזם שרון שאתי

רכישת דירה באמצעות חברה להשקעות בנדל"ן בארה"ב הינה הרבה מעבר לרכישה עצמה וקיימים שירותים נלווים רבים בהם תלווה אתכם החברה. בין היתר ניתן להתייחס לביטוחים, דמי ניהול, סיוע בלקיחת משכנתא ועבודה מול הבנקים בארה"ב, עבודה מול רשויות המס בארה"ב ועוד.

לסיכום, גם איש הנדל"ן שרון שאתי יודע בחירת חברה להשקעות בנדל"ן בארה"ב אינה משימה של מה בכך. יחד עם זאת, אם בוחרים את החברה בצורה מסודרת ולא ממהרים לסגור על החברה הראשונה עימה תשוחחו, רוב הסיכויים שבחירתכם תהיה מוצלחת והשקעתכם תישא פרי.

 

למידע נוסף – צפו בסרטון הבא או בקרו כאן

-->